Attālināto mācību kalendārs

attālināto mācību kalendārs

e-klase

eklase

Mācību mākonis

makonis

Skolas muzejs

muzejs

Karjeras atbalsts

karjeras atbalsts

 Lidzfinanse Erasmus progr

LIETOJUMPROGRAMMU IZMANTOŠANA IZGLĪTĪBĀ
Generative Application to Manage Education (GAME)

Projekta partnerības līguma Nr. 2019-1-TR01-KA229-076444_2
Projekta īstenošanas laiks: 01.09.2019. – 31.08.2021.

Projekta galvenais mērķis:

  • labas prakses apmaiņa

Projektā piedalās:

  • ASLANLI ORTAOKULU, Turcija
  • Rīgas 25. vidusskola, Latvija.
  • Shkolla Fillore Nikolla Vapcarov Shkup, Ziemeļmaķedonijas Republika.
  • Osnovna skola Eugena Kumicica, Horvātija.
  • 1o IMERISIO GYMNASIO KARDITSAS, Grieķija
  • AMAR TERRA VERDE LDA, Portugāle

Projekta mērķis:

  • Pamatprasmju attīstība, kas palīdzēs skolēniem gan tālākizglītībā, kā arī reālajā dzīvē:
    • daudzvalodu, rakstpratības, informācijas izvēle un izmantošana, valodu izmantošana saziņai un mācībām, problēmu risināšana, kritiskās domāšanas izmantošana, radošā domāšana, argumentācija, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana u.c.
    • kultūras apzināšanās un runas prasme, - vietējo, nacionālo, Eiropas un pasaules kultūru, tostarp to valodu, mantojuma un tradīciju, kultūras rezultātu, zināšana un izpratne par to, kādas ir šo izpausmju ietekme sabiedrībā.
  • Mainīt atsevišķas tradicionālās mācīšanas metodes, kas iespējams ir novecojušas un neefektīvas, lai risinātu tās problēmas, ko rada mūsdienu sabiedrība.
  • Nodrošināt skolēnus ar uzdevumiem un projekta darbu, kas palīdz viņiem izmantot kritisko un radošo domāšanu.
  • Izglītība ir process mūža garumā, un tā apvieno formālo, neformālo izglītību. Šī iemesla dēļ pedagogiem ir jāmainās arī pašiem un jāpieņem šī ideja savām mācību stundām.
  • Uzzināt un salīdzināt kas tiek darīts attiecībā uz metodoloģiskajām pieejām citās Eiropas valstīs, lai varētu izstrādāt novatoriskākas stratēģijas, ko piemērot skolu vidē.
  • Iesaistīt skolēnus mācību procesā, īstenojot projektus, kas saistīti ar reālām situācijām, sadarbojoties ar citiem Eiropas studentiem. Skolēniem kritiski jāanalizē šīs situācijas, lai varētu izdarīt secinājumus.

 

Projektā plānotās aktivitātes:

  • Kopīgas tīmekļa vietnes izveide.
  • Partneru tikšanās/mobilitātes.
  • Filmēšana un video apstrāde.
  • Skolotāju pieredzes apmaiņa.
  • Tehnoloģiju izmantošana mācību procesā
  • Matemātisko spēļu elementu izveide.
  • Spēļu TABOO un DINGBAT izveide.

Paredzamie rezultāti:

  • Izveidota tīmekļa vietne.
  • Izveidots video.
  • Izveidots plakāts.
  • Bukleta izveidošana un izplatīšana.
  • Partneru tikšanās/ mobilitātes.
  • skolēni un pedagogi ieguvuši starptautisku pieredzi;
  • izveidota brošūra par ūdens ilgtspējību;
  • kopīgas tīmekļa vietnes izveide;
  • projekta gaitas atspoguļošana Facebook;
  • ar projekta gaitu un rezultātiem tiks iepazīstināta plašāka sabiedrība;
  • būs uzlabotas gan digitālās, gan svešvalodu prasmes, kā arī veicināta aktīva pilsoniska attieksme;

Projekta interneta vietne

Projekta Facebook lapa