showcase1

Stundu izmaiņas

izmainas

Attālināto mācību kalendārs

attālināto mācību kalendārs

Mācību mākonis

makonis

Skolas muzejs

muzejs

Īsteno* savu ideju skolā!

SkoluPrj SocMedia FBevent Delna

e-klase

eklase

Karjeras atbalsts

karjeras atbalsts

Projekti

baltijas

Skolas avīzes

Skolas avīzes

Skolas dokumenti

dokumenti

Skola lasa

Books

      Labo emociju dienā visi, tai skaitā pasākuma organizatori- Skolēnu dome, ģērbās dzeltenās krāsas drēbēs un smaidu sejā, un mūsu moto šogad bija “Mēs par pozitīvām un gaišām emocijām un tām emocijām, kuras proti savaldīt!”.  
       Aktivitātes bija plānotas un noritēja pēc 2., 3., 4.stundas starpbrīžos pa visu skolu, kurās varēja piedalīties ikkatrs liels un mazs. Tika veikta emociju aptauja “Balso par šodienas emociju”, kā jutās skolēni Labo emociju dienā,  rezultāti bija pozitīvi: priecīgs- 59, iemīlējies- 48, apmierināts- 41, saviļņots- 26, pārsteigts- 22, bēdīgs- 32, aizdomīgs- 26, dusmīgs- 23. …Un tiem, kuri dusmojas, atbrīvojiet sevi no dusmām un nekrājiet tās sevī, tā vietā- skrieniet, dziediet, parunājiet ar kādu, ejiet uz sportu, dariet, kas patīk, izpuriniet sevi un mācieties domāt pozitīvi!
      Paldies par atbalstu 8.b klasei- dežūrklasei, kas palīdzēja uzturēt kārtību skolā!

Skolēnu domes dalībnieku atziņas, kas patika:

“…piedalīties un iesaistīties visā, kā arī sarunāties ar bērniem, ļoti patika šī diena” (Daniels)
 “… bērni dejoja un dziedāja, skanēja mūzika, ļoti daudzi piedalījās darbnīcās un izklaidējās, pats biju pie skaņas pults” (Miks 7.b)
 “… interesantas aktivitātes, patika, ka mazie varēja kopā jauki pavadīt laiku starpbrīžos tāpat kā lielie” (Marika Marta Blaua)
“… patika atmosfēra, ka tur bija visas labās emocijas, pasākumi bija aizraujoši un  interesanti;  skanēja foršas dziesmas un domas;  zēniem īpaši patika darbnīca “Dusmu purināšana” ar spilveniem; patika, ka visapkārt visi bija priecīgi un smaidīgi, neviens neskrēja, visiem bija ko darīt, ka bija jautri vērot , ka citiem ir priecīga sirds; patika, kā mēs Skolēnu dome kopā to noorganizējām un vēl vadītāju dejas…”
“Man patika vadīt darbnīcu “Lekšana maisos”, jo nāca daudz bērnu, vairāk zēni arī no 5. un 6.klasēm” (Elīna Kokarēviča)
“Man patika vadīt “Emociju klasītes”, jo nāca daudzi un patika dot konfektes, visforšākā diena, vajag vēl ” (Anastasija)
“Visi bija ļoti sirsnīgi un atvērti cilvēki…” (Kiara 5.b)
 “Ļoti patika vadīt pasākumu 2.stāvā kopā ar Gustavu, Amandu un Ēriku un darboties komandā, patika, kā sākumskolas un vidusskolas skolēni strādāja kopā, bija jautri  pašiem un citiem” (Evelīna Danilēviča 9.b)
“Loti patika sākumskolas un vidusskolas skolēnu atsaucība dejās. Skolā notika ballīte un tas, manuprāt, bija ļoti stilīgi! ” (Amanda Zūkere 9.b)
“… bija jautri vadīt spēli par mīļvārdiņiem, daudzi skolēni un skolotāji bija saģērbušies dzelteni un tas padarīja visu krāšņu, arī mēs- Skolēnu dome bijām dzelteni, gribētu vēl rīkot šādus pasākumus.” (Estere Kļaviņa 7.c)
 “Man patika piedalīties pasākumā un vadīt savu darbnīcu “Jautrais boulings” ar savu palīgu, paldies viņam un patika skatīties uz pozitīvām emocijām. Es uzskatu, ka šādus pasākumus jārīko, jo tas palīdz mums saliedēties.” (Viktorija Minina 6.c)
“… man patika, ka darbošanās visus saliedē, tā turpināsim” (Patrīcija 6.c)

      Paldies organizatoriem un visiem, kuri atsaucās un aktīvi atbalstīja aktivitātes, pozitīvismu un radīja labu atmosfēru!
Sagatavoja: skolēnu pašpārvaldes konsultante  Irīda Morozova

      Šogad Eiropas naudas nedēļas ietvaros Latvijā un mūsu skolā no 19. līdz 29.martam notika Finanšu un digitālo prasmju nedēļa.
Eiropas naudas nedēļa ir ikgadēja iniciatīva, kas veicina finanšu pratību visā Eiropā.
      Finanšu pratība ( http://www.finansupratiba.lv ) ir 21.gs. kompetence – zināšanu un prasmju kopums, kas ved uz privāto finanšu stabilitāti, palīdz sasniegt dzīvē mērķus un veido finansiālo labklājību.  
      Divu gadu laikā mūsu  skolas audzēkņi šīs tēmas padziļināti apguva ekonomikas, sociālo zinību, matemātikas un informātikas stundās, konsultācijās un arī patstāvīgi. Sadarbojoties ar Swedbank programmu “Dzīvei gatavs!”, vidusskolēni ieguvuši prasmes izvērtēt, prognozēt akciju kursu Fondu biržā, kā arī iemācījušies kritiski izvērtēt kredītus kā finanšu avotus. Piedaloties tiešsaistes konkursos, viktorīnās, pildot testus ekonomikas stundās, skolēni noteica savas lēmumu pieņemšanas prasmes finanšu tirgū, sasniedzot augstu koeficientu - 0,94.  
      Katru gadu apgūstot tēmu “Nauda, finanšu iestādes” skolēni apmeklēja Latvijas Bankas zināšanu centru “Naudas pasaule”, kur interaktīvā veidā apgūst finanšu likumsakarības un izspēlē digitālās spēles, mācoties analizēt, kas ietekmē finanšu tirgu Latvijā, pasaulē.

“European Money Quiz 2019” viktorīnas nacionālais fināls

      Mūsu skolēni savas prasmes un konkurētspēju jau otro gadu apliecina, piedaloties finanšu pratības valsts mēroga konkursos. Pagājušajā gadā 5 vidusskolēni ar labiem rezultātiem startēja valsts finanšu olimpiādē “Finanšu ābece”.
Šogad aktivitātes sākās ar skolas 7.-9. un 10.-11.klašu skolēnu atklāto viktorīnu, kurā katrs skolēns varēja mēroties ar savām prasmēm. Izmantojot digitālo vietni kahoot.it, skolēniem bija jāatbild uz testa jautājumiem.
Tika noskaidroti zinošākie, attapīgākie, veiklākie skolēni, kuriem bija jāatbild uz jautājumiem par dažādām tēmām: nauda un finanses, digitālā drošība, matemātiskie aprēķini, Eiropas Savienības pārvalde, bezkontakta kartes, droša iepirkšanās tiešsaistē un krāpšana internetā.
      Šogad finanšu pratībā sacentās Latvijas skolu 7.-9.klašu skolēni. “European Money Quiz” viktorīnas nacionālais fināls tiešsaistē notika 26.martā. No mūsu skolas izaicinājumu piedalīties šajā konkursā pieņēma paši jaunākie: 7.a un 7.b klases komandas.
      Pirmajā startā – ļoti labs rezultāts!  94 Latvijas skolu klašu komandu starpā 7.a klases komanda ieguva 50.vietu, 7.b klases komanda: M.Skribnovska, K.Feldmane, K.Bukovskis, R.N.Gulbis, A.Belovs, K.Šveds  - 30. vietu. Paši skolēni balsoja spēles vietnē un atzina: “Mums patika! Forši! Gaidām nākamo spēli! Neapstāties, līdz tiekam līdz Eiropas finālam Briselē!” Viņi jau šogad ir gatavi piedalīties un uzvarēt skolas komandu spēlē - viktorīnā “Mony Quiz - 2019 !” kahoot.it! vietnē sacenšoties finanšu pratībā ar mūsu vidusskolēniem!
Ticu! Viņiem izdosies!
Ekonomikas skolotāja, dabas zinātņu maģ. ģeogrāfijā,
Ligita Druva
    

    29.martā akcijas "Atpakaļ uz skolu" ietvaros notiek tikšanās ar Eiropas Parlamenta deputātu Robertu Zīli, mūsu skolas absolventu.

0google photo

      28.februārī Rīgas 25.vidusskolas mūsdienu deju grupas "Okey" dejotāji piedalījās labdarības koncertā Rīgas 2. speciālā internātpamatskolā (Ludzas ielā 43) ar četrām deju kompozīcijām, deju grupas skolotāja Inguna Cakule.

0google photo

 

Starptautiskā projekta “Rēķini galvā” Latvijas kārtas fināls notika 22.martā Rīgas 28.vidusskolā. Mūsējiem atkal labi sasniegumi.

4.-6.klašu grupā
    1.vieta Sebastians Eduards Ivanovskis, 6.a klase
    3. vieta Sendija Vasiļevska, 6.a klase
7.-12.klašu grupā zēniem
    3.vieta, Rihards Bekasovs, 10.a klase
Veterānu grupā dāmām
    2.vieta Evija Šmatova, skolotāja
Veterānu grupā kungiem
    2.vieta Ēriks Ivanovskis, skolēna tēvs

Starptautiskā fināla norise plānota 2019.gada 27.aprīlī – Igaunijā, Kilingi-Nõmme.
Informācija par sacensībām:
www.miksike.lv
izglitiba.riga.lv

       Ērgļos 2. martā noslēdzās Latvijas Skolu ziemas Olimpiskais festivāls, kas pulcēja 1262 skolēnus no 139 skolām. Jaunieši cīnījās par godalgām 14 sporta veidos un lielajā skolu stafetē.
       Rīgas 25.vidusskolu festivālā pārstāvēja 11.b klases skolniece Samanta Vilka snovborda disciplīnā un 6.c klases skolniece Alise Roze Zālīte kalnu slēpošanas disciplīnā. Savā vecuma grupā Samanta kvalifikācijas sacensībās ierindojās 13.vietā, bet Alise Roze milzu slalomā finišēja 4.vietā.
       Sveicam par sportisko garu, drosmi un sasniegumiem mūsu meitenes!

    Pateicoties projektam “Latvijas skolas soma”, Rīgas 25. vidusskolas skolēni  15. februārī, projektu nedēļas ietvaros,  apmeklēja dažādus  kultūras pasākumus, muzejus un darbnīcas: Ilūziju muzeju, Rīgas vēstures un kuģniecības muzeju, Kr. Barona muzeju, Sveču darbnīcu, Latvijas nacionālo mākslas muzeju, Rīgas motormuzeju, Latvijas nacionālo vēstures muzeju, 5D kino “Look at Riga”, Ugunsdzēsības muzeju, LU zinātņu māju.
 
Dažas atsauksmes:
7.a – Rīgas motormuzejs
    Paldies! Ekskursija uz Rīgas motormuzeju bija ļoti vērtīga, jo daudz uzzinājām par automobīļu vēsturi, kā arī par Latvijas vēsturi, jo vēl bija atsevišķa telpa ar izstādi par bruņu mašīnām kara laikā. Kopumā guvām ļoti daudz informācijas. Pēc muzeja apmeklējuma jutāmies kā spārnos!
4.a – Latvijas Nacionālais mākslas muzejs
    Paldies jaukajai gidei! Ieguvām zināšanas par gleznošanas un tēlniecības žanriem, metodēm un latviešu vecmeistariem, kā arī modernismu mākslā.
11.b – LU zinātņu māja
    Apmeklējām Latvijas universitātes jauno, nesen uzcelto zinātņu māju, kura jau ir iekārtojušies fiziķi un mediķi. Apskatījām Latvijas vienu no jaunākajām zinātnes ēkām, guvām priekšstatu par izmantotajām metodēm arhitektūrā un celtniecībā, no kuram dažas ir izgudrotas tepat -  Latvijā. Latvijas universitātes zinātņu komplekss noteikti ir viena no Latvijas modernās arhitektūras pērlēm, kuras tapšanā tiek izmantoti videi draudzīgi risinājumi un jaunākie zinātnes sasniegumi.
2.c – Kr. Barona muzejs
    Projekta nedēļas laikā centāmies labāk iepazīt sevi un pasauli mums apkārt. Liela dzīves sastāvdaļa ir dzīvnieki, kas dzīvo mūsu mājās, lauku sētās un arī mežā, tāpēc devāmies uz nodarbību par dzīvniekiem Latviešu folklorā uz Kr. Barona muzeju.
    Uzzinājām par Kr. Barona svarīgāko dzīves darbu –Latviešu  tautasdziesmu kārtošanu, minējām mīklas par dzīvniekiem, iepazināmies ar  tautasdziesmām, spēlējām interesantas spēles .

Vairāk informācijas Rīgas vidusskolas Facebook lapā: https://www.facebook.com/r25vsk/

door reach out 27724758316.00 - 18.00 Atvērto durvju diena vecākiem
18.00 Skolas vecāku kopsapulce  (aktu zālē)
         -Lekcija “Procesoru paradumi un to ietekme uz pusaudžiem”; lektors Nils Konstantinovs Pusaudžu resursu centra projekta vadītājs, psihologs (šobrīd studē psihoterapiju Rīgas Geštalta institūtā un Oksfordā specializējas bērnu un pusaudžu kognitīvi biheiviorālajā terapijā)
         -“Skolas dzīves aktualitātes un projekti” skolas direktore I.Nestere un direktores vietniece izglītības jomā G.Šulce
19.00 Vecāku klases sanāksmes (mācību kabinetos)

      15.02.2019. Projektu nedēļas noslēgumā 6.b un 6.a klases bija Zinātnes centrā Zinoo, Rīgā, Dzirnavu ielā 67.
      Tur bija lietas saistītas ar inženiera profesiju. Vislabāk mums patika krēsls ar naglām, uz kura mēs arī pasēdējām. Interesants bija arī spoguļu labirints. Nodarbības noslēgumā klasi sadalīja grupās, un katra grupa veidoja torņus no papīra un skoča. Sacensības- kurai grupai sanāks augstāks un drošāks tornis un kurš nesagāzīsies!
      Ļoti mums iepatikās istaba, kurā viss baltais spīdēja ultrabaltā krāsā. Iesakām aizbraukt uz Zinno centru arī tiem, kuri nav tur bijuši.
Gerda Baranovska 6.b
P.S.  5.abc un 6.abcd klašu skolēni apmeklēja karjeras attīstības atbalsta ESF projekta tematiskās izziņas nodarbības “Gribu zināt” Rīgas Zinātnes centrā, darbojās darbnīcās un paši izmēģināja piedāvātās interaktīvās ekspozīcijas, iepazinās ar inženieru profesijas darbības jomu, kā arī uzlaboja savas spējas darboties komandā.

      "Eiropas Parlamenta Vēstnieku skolas" ir ES mēroga programma, kuras sadarbību kopā ar pedagogiem īsteno Eiropas Parlamenta birojs Latvijā. Kopš 2016./2017. mācību gada programmā iesaistījušās vairākas Latvijas skolas. Programmas mērķis ir jauniešos veicināt apziņu par sevi kā nozīmīgu ES daļu, rosināt izpratni par sabiedrībā notiekošo un motivēt līdzdarboties. Nepietiek ar to, ka mēs zinām, kas ir Eiropas Savienība, ka esam ES dalībvalsts. Tikai praktiskā darbībā, mācoties būt un justies kā Eiropas pilsoņiem, mēs varam kļūt par tādiem. Šādā nozīmē Eiropas Parlamenta vēstnieku programma ir lielisks piemērs kā skolā var veicināt jauniešu domāšanu par Eiropas Savienības nākotni, attīstīt pilsoniskās rīcības prasmes un izkopt piederības sajūtu Latvijai un Eiropai.
      Arī mūsu skola iesaistījās šajā programmā un 2018.gada maijā ieguva EPVS nosaukumu. Ar savu ar darbu ieguvām atkal iespēju piedalīties Euroscolā 2019  Strasbūrā. Šī gada 13.februārī pieci mūsu skolas jaunieši - Laura, Nikola, Gustavs no 10.klases, Anete, Kristofers no 11.a klases kopā ar citu skolu jauniešiem devās garā braucienā uz Strasbūru, Francijā. Garais ceļš autobusā un negulētās naktis bija tā vērtas, lai jau 15.februārī pārstāvētu savas skolas un valsts godu Eiropas Parlamentā. Skolēni jau no paša rīta ieradās lielajā, greznajā ēkā un līdz pat pašam vakaram darbojās Eiropas Parlamentā, te bija ko darīt un apskatīt.
      Viss sākās ar  iepazīšanās runu, ko sniedza ES vadītāji. Tālāk visiem jauniešiem tika dota iespēja uzdot sev interesējošus jautājumus par ES darbību, plāniem nākotnē, problēmām, pēc tam darbs sešās sekcijās. Par jautājumiem ko apsprieda sekcijās, gatavojām uzstāšanos jau mājās.
Pusdienlaikā audzēkņi no dažādām valstīm veidoja komandas, lai kopīgi piedalītos spēlē “EUROGAME”, spēles laikā bija iespēja iepazīt citu valstu jauniešus un parādīt savas zināšanas par Eiropas Savienību.
      Rīgas 25.vidusskolas  skolas audzēkņi saka, ka iegūtā pieredze Eiropas Parlamentā bija neaizmirstama un aizraujoša. Šis brauciens ir palīdzējis viņiem vairāk izprast Eiropas Savienības nozīmi, saprast kā darbojas Parlaments, cik svarīga ir viena cilvēka balss vēlēšanās, kā arī, ka jauniešu viedoklis šādās lietās nav mazsvarīgs, bet gan ļoti uzklausāms un cienījams!
Vakarā un nākamajā rītā mums tika dota iespēja pastaigāt pa Strasbūras centru, kur izbaudījām šīs pilsētas skaistumu un dzīvi dažādās diennakts stundās.
      Brauciens nebeidzās Strasbūrā, kopumā jaunieši apceļoja un izpētīja gan Poliju, gan Vāciju, gan Franciju, gan Austriju, kā arī izbrauca cauri Čehijai un Lietuvai!
      Atvadīšanās un šī mazā projekta beigas bija ar asarām acīs, jo jauniegūti draugi un atmiņas, kā arī pieredze Parlamentā ir, kas vārdiem neizsakāms.
      Par to sakām lielu, lielu paldies skolotājiem, skolas direktorei, kas mūs virzīja šim darbam.
      A.Jodzēviča 11.a klases skolniece