Rīgas 25.vidusskola Rīgas 25.vidusskola
Rīgas 25.vidusskola Rīgas 25.vidusskola
  • Skola
    • Jaunumi
    • Skolas pamatdokumenti
    • LR tiesību akti
    • Metodiskā palīdzība
      • Vardarbības gadījumu risināšanas algoritms
    • Darba plāns
    • Iestāšanās skolā
      • Iestāšanās 10.klasē
    • Pieteikšanās
    • Privātuma politika
    • Par skolu
      • Tradīcijas
      • Skolotāju kolektīvs
      • Izlaidumi
      • Apbalvojumi
    • Sludinājumi
    • Skolas padome
    • Iepirkumu plāns
    • Kontakti
    • Vakances
  • Skolēniem
    • Mācības
      • Stundu izmaiņas
      • Kosultācijas
      • Fakultatīvu saraksts
      • Pulciņi
      • Projektu darbs
    • Zvanu saraksts
    • Absolventiem
    • Olimpiāžu uzvarētāji
    • Bibliotēka
    • SMU
    • TDK "Pasaciņa"
    • Karjera
      • Karjeras izglītība
      • Karjeras nedēļa 2024
    • Kalendāri
      • Mācību gada kalendārs
      • Olimpiāžu kalendārs
      • Eksāmenu kalendārs
    • Skolas IT
      • Skolas Wi-Fi
      • Microsoft 365 licences
  • Vecākiem
    • Topošajiem pirmklasniekiem
    • Skolēna forma
    • Ēdnīca
    • Atbalsta personāls
    • Nepieciešamie mācību piederumi
    • Padomi
      • Ja ir elpceļu infekcijas pazīmes
      • Ieteikumi un padomi
      • Roku mazgāšana un pārtikas drošība
    • TDK "Pasaciņa"
      • Viss par "Pasaciņu"
      • Pasaciņas siena
  • Projekti
    • Darbībā
    • Euroscola
      • Euroscola 2022
      • Euroscola 2024
    • Beigušies
      • GIS For Gist Of Europe
      • Digital Tools for Digital Natives
      • Working Together for Happier Students
      • Generative Application to Manage Education
      • Fragile Thread: Baltic Story for Peaceful Future
  • Foto
    • Foto albumi
  • Karjeras centrs
    • Par KIAC
    • Aktualitātes
    • Kalendārs
    • Resursi

Projektu dienas 2017. "Pērles meklējumos!” 5.-9.klašu skolēniem

projektu dienas 2017     Rīgas 25.vidusskolā darbīgi un radoši noritēja projektu dienas no 31.01.-13.02.2017.. Skolēni sadarbībā ar skolotājiem meklēja un vienojās par idejām, kādas ir mūsu pērles/vērtības dažādos mācību priekšmetos, tuvākajā apkārtnē un Latvijā, kādas ir katra personīgās vērtības, intereses un prasmes. Darījām, ko jaunu un neierastu, citiem tas patika, bet citiem- radīja problēmas. Tas bija kā izaicinājums ... vai izdosies!
Plānoto aktivitāšu mērķis bija veicināt karjeras izglītību, sekmējot inovatīvu risinājumu integrēšanu pedagoģiskajā procesā.
     Janvāra pirmajās dienās katra klase izlozēja vienu no stihijām- zeme, gaiss, ūdens vai uguns. Kopdarbībā ar klases audzinātāju pētīja kādu no stihijām, tām atbilstoši- cilvēku tipus un raksturus, profesijas, zināšanas un prasmes, kuras nepieciešamas konkrētajās profesijās. Skolēni individuāli veica pašizpēti, aizpildot iepriekš sagatavoto anketu, un apkopoja izpētes rezultātus klasē.
     13.februārī projektu noslēguma dienā 5.-9.klases prezentēja veiktos izpētes darbus un radošos priekšnesumus (dziesmu, skeču, eksperimentus...) atbilstoši izlozētajai stihijai. Patīkami bija vērot skolēnu uzstāšanos, ... jautri un izzinoši! Šajos pasākumos piedalījās aicinātie viesi- dažādu profesiju pārstāvji: Uģis Brūklene (Mag. Theol., nacionālo Bruņoto spēku virsnieks, Aizsardzības Akadēmijas pasniedzējs un kapelāns, specializējies ģimenes konsultācijās un terapijā), Harina Brūklene (māksliniece, “Usmas Kristīgā Tautas skola”), Iļja Saveļjevs (dzīves treneris), Lauma Kupča (vides zinātniece, Latvijas Dabas muzejs), Andis Ābelīts (NBS RAC Rekrutēšanas un atlases daļas Sabiedrisko attiecību speciālists) Jānis Iesalnieks (NBS RAC Rekrutēšanas un atlases daļas Rekrutēšanas speciālists) un Kristiāns Zelčs (jaunsargs, Jaunsargu vienība). Pateicamies viesiem par viņu veiksmes stāstiem, uzmundrinošiem vārdiem, sadarbību un uzdevumiem, kas bija sagatavoti skolēniem!
    Savukārt priekšmetu skolotāji, kuri nav klašu audzinātāji, kopā ar skolēnu darba grupām projektu dienās veidoja radošos darbus (vizuālos objektus/ instalācijas/ maketus/ plakātus/ filmas), saistībā ar tematu ,,Pērles meklējumos!”. 13.februārī tika atklāta skolēnu radošo darbu izstāde ,,Pērles meklējumos!”, kuru skatīt varam joprojām. Paldies skolotājām E.Burvānei, I.Mīligai un palīgiem par izstādes iekārtošanu!projektu dienas
     Šī gada projektu darbs ir paplašinājis skolēnu redzesloku par nepieciešamajām zināšanām, prasmēm un iemaņām nākotnē, dažādām profesijām un darba specifiku, mērķiem un to īstenošanu. Skolēni, darot mācījās, saskatīt saistību starp savas personības stiprajām pusēm, mācībām, karjeru un gūt jaunu pieredzi. Nepārprotami gūtā pieredze veicināja skolēnu motivētāku attieksmi mācīties sadarbojoties.
     *16.martā tiek plānots seminārs, kurā skolotāji dalīsies darba pieredzē ar labās prakses piemēriem, par projektu dienās veikto darbu skolā.

Klašu audzinātāju MK un skolotāju darba grupa:
I.Zelča, A.Krankale, J.Liepiņa, I.Mīliga, E.Burvāne, S.Blīve, I.Morozova

NO IEPRIEKŠĒJIEM LAIKIEM...

Pēdējās ziņas

  • 2025.11.14. - Latvijas svētkus gaidot
    2025.11.14. - Latvijas svētkus gaidot
    Jaunumi 16.Nov
  • Skolas jaunās šahistes veiksmīgi aizvada savu turnīru
    Skolas jaunās šahistes veiksmīgi aizvada savu turnīru
    Jaunumi 16.Nov
  • Latviešu grāmatai – 500
    Latviešu grāmatai – 500
    Jaunumi 16.Nov
  • Rīgas 25.vidusskola patriotisma nedēļas noskaņās
    Rīgas 25.vidusskola patriotisma nedēļas noskaņās
    Jaunumi 13.Nov
  • Priecājamies, lepojamies!
    Priecājamies, lepojamies!
    Jaunumi 11.Nov
  • Rīgas 25. vidusskolas skolēni piedalās konferencē “Uzdrīksties uzvarēt”
    Rīgas 25. vidusskolas skolēni piedalās konferencē “Uzdrīksties uzvarēt”
    Jaunumi 08.Nov

 

Paziņojums par fotogrāfijām mājas lapā


Ja uzskatāt, ka fotogrāfijas, kas publicētas Rīgas 25. vidusskolas mājas lapā, var radīt problēmas Eiropas Savienības datu aizsardzības Regulas noteikto prasību kontekstā, lūdzu informējiet skolas vadību par nepieciešamību tās izņemt.

 

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok Decline
More information | Imprint