Skolotāji
- plāno attālināto mācību procesu
- izvēlas piemērotāko variantu savam mācību priekšmetam, kā arī sabalansē uzdevumu apjomu
- ievieto informāciju e-klasē
- sākot ar 5.klasi komunicē ar skolēniem arī izmantojot Microsoft Team, vada stundas arī tiešsaistē (kādā no dienām, kad stundu sarakstā ir atbilstošais mācību priekšmets)
- seko līdzi skolēnu paveiktajam
- nodrošina regulāru atgriezenisko saiti skolēniem
- sadarbojas ar klases audzinātājiem, sniedzot informāciju par skolēnu sasniegumiem
- nepieciešamības gadījumā sadarbojas ar atbalsta personālu problēmsituāciju risināšanā
- formatīvi vērtē skolēnu sasniegumus, ja nepieciešams arī summatīvi
- katru dienu seko līdzi informācijai e-klasē un edu pastā
Klašu audzinātāji
- ierastajos saziņas kanālos ar klasi noskaidro un precizē skolēnu darbību attiecībā uz attālināto mācību procesu
|
Skolēni
- zina, kā notiek saziņa katrā no mācību priekšmetiem
- plāno savu darbu mācību veikšanai attālināti
- skolēni, sākot ar 5.klasi ir sakārtojuši piekļuvi edu pastam
- katru dienu pārbauda savu e-klases pastu, dienasgrāmatu, sākot ar 5.klasi katru dienu pārbauda arī edu pastu
- pilda skolotāju uzdotos uzdevumus, darbus veic norādītajos termiņos
- tehnisko iespēju robežās piedalās mācību stundās, kuras notiek tiešsaistē
- neskaidrību gadījumā vēršas pie skolotāja rakstot e-klasē, edu pastā, (vai citādi- pēc vienošanas ar skolotāju)
- izmanto iespējas ar skolotāju sazināties tiešsaistē
- informē klases audzinātāju, ja nevar, nespēj piedalīties mācību procesā
|
Vecāki
- palīdz bērnam iekārtot mācību vidi
- atbalsta un motivē bērnu mācību procesam, bet nedara bērnu vietā
- pārrunā ar bērnu dienas režīmu un droša interneta lietošanas noteikumus
- interesējas par mācību norisi
- jaunāko klašu skolēniem palīdz izgūt, iesniegt darba uzdevumus e-klasē, izskaidro uzdevumu nosacījumus
- palīdz skolēnam plānot ne tikai mācību procesu, bet arī dienas režīmu, neaizmirstot par fiziskajām aktivitātēm
- informē klases audzinātāju, skolotājus, ja radušās problēmas mācību procesa realizācijā
|