«Pastāvīgais un mainīgais Latvijā», apakštēma «Pērles meklējumos»
31.janvāris
• 1.-4.klasēm projektu 1.diena (klasēs), tēma «Pastāvīgais un mainīgais»
• plkst. 8.00-9.00 9.abc klasēm- ZPD prezentācijas (28.kabinetā)
• plkst. 9.00-10.00 10.ab klasēm- par ZPD prezentāciju sagatavošanu (28.kabinetā); vada skolotāja R.Liepiņa
- - projektu 1.diena
- darbs grupās pie klašu audzinātājiem (izpēte, radošais priekšnesums) un priekšmetu skolotājiem (vizuālā objekta/instalācijas veidošana, apakštēma «Pērles meklējumos»)
• 10.-12.klasēm- ZPD prezentāciju sagatavošanas diena
• Plkst.15.00 Skolēnu, skolotāju un pašvaldības policijas draudzības turnīrs basketbolā (sporta zālē)
9.februāris
• 1.-4.klasēm projektu 2.diena (klasēs), tēma «Pastāvīgais un mainīgais»
• plkst. 8.00-12.00 5.-9.klasēm- projektu 2.diena -darbs grupās pie klašu audzinātājiem (izpēte, radošais priekšnesums) un priekšmetu skolotājiem (vizuālā objekta/instalācijas veidošana u.c., apakštēma «Pērles meklējumos»)
• plkst.12.00 10.-12.klasēm- ZPD sekcijas (prezentācijas)
10.februāris
5.-9.klašu darba grupām iesniegt projekta dienās izveidotos vizuālos objektus/ instalācijas/ maketus/plakātus skolotājām E.Burvānei, I.Mīligai izstādes «Pērles meklējumos» iekārtošanai
13. februāris
• plkst.8.00-9.45 10.-12.klasēm- ZPD lasījumi (28.kabinetā)
• 1.-4.klasēm- projektu prezentācijas (klasēs un/vai 28.kabinetā)
Projektu dienu noslēguma pasākumi «Pērles meklējumos» (aktu zālē) plkst. 9.00 9.klasēm plkst. 10.30 7.-8.klasēm plkst.12.00 5.-6.klasēm
2017.gada 25.janvārī 2.c klase un skolotāja D.Sadovska
apmeklēja radošo darbnīcu vizuālajā mākslā ,,Ziemas ainava’’ Latgales priekšpilsētas mūzikas un mākslas skolā.
Mācījāmies izmantot dažādas vizuālās mākslas tehnikas , apspriedām ziemā dabā sastopamās dažādās sniega nokrāsas, gleznojām uz mitra papīra, jaucot un pludinot krāsas.
Nodarbību vadīja vizuāli plastiskās mākslas pedagoģes .
2.c klase apmeklē radošo nodarbību
2017.gada 25.janvārī 2.c klase un skolotāja D.Sadovska
apmeklēja radošo darbnīcu vizuālajā mākslā ,,Ziemas ainava’’ Latgales priekšpilsētas mūzikas un mākslas skolā.
Mācījāmies izmantot dažādas vizuālās mākslas tehnikas , apspriedām ziemā dabā sastopamās dažādās sniega nokrāsas, gleznojām uz mitra papīra, jaucot un pludinot krāsas.
Nodarbību vadīja vizuāli plastiskās mākslas pedagoģes .
Pirmā nodarbība nākamajiem pirmklasniekiem notiek
2017.gada 11. janvārī no 17.00 - 18.00
Līdzi jāņem parastie un krāsainie zīmuļi.
Mūsu skolā trešdien 13.12. ciemojās „Tehnobuss”. Tas ir ceļojošs autobuss, kurš iepazīstina skolēnus ar karjeras iespējām mašīnbūves, metālapstrādes nozarēs. 9. – 12. klašu skolēniem, fizikas stundas ietvaros, bija iespēja uzzināt un redzēt, kā strādā magnētiskie, gaismas, kustību sensori, kur tos pielieto praktiskā dzīvē. Tāpat arī bija iespēja redzēt Latvijā ražoto 3D printeri un piedalīties 3D figūras veidošanā, pamēģināt savas spējas metināšanas darbos. Skolēniem redzētais raisīja interesi, tāpēc ar 40. minūtēm visām klasēm nepietika, jo tika uzdoti daudzi jautājumi par kādas iekārtas darbību, specifiku un pielietojumu. Noteikti kāds vai kādi no skolēniem aizdomājās par savas nākotnes iespējām un perspektīvām.
,, Grāmatas ir draugi,
grāmatas ir skolotāji. ‘’
2016. gada 9.decembrī 2.c klase ar skolotāju D.Sadovsku un skolas bibliotekāri E.Liepiņu apmeklēja Nacionālo bibliotēku.
- apskatījām interesanto bibliotēkas ēku,
- bijām bērnu literatūras centrā,
- paši cēlām bibliotēku,
- fotografējāmies pie lasāmkoka,
- klausījāmies stāstu par Dainu skapi,
- uzzinājām par bezmaksas nodarbībām sestdienās
Lasīsim ar prieku!
Skolēnu pašpārvalžu konference
“Skola – līdzdalības starts atbildīgai sabiedrībai”
Mēs tikām uzaicināti uz skolēnu pašpārvalžu konferenci, kura notika 23.novembrī Rīgas pamatskolā “Rīdze” (13.00 – 18.00), konferencē piedalījās Rīgas pilsētas skolu skolēnu pašpārvalžu līderi, pedagogi- konsultanti un viesi.
Konferencē piedalījās Eiženija Aldermane (RD izglītības, kultūras un sporta komitejas priekšsēdētāja), Aija Tūna (Latvijas valsts simtgades biroja izglītības un jauniešu projekta vadītāja), Baiba Šmite (RD Izglītības, kultūras un sporta departamenta Kultūras pārvaldes priekšniece) un Ivars Balamovskis (RD Izglītības pārvaldes priekšnieks, Rūta Patmalniece ( Jauniešu iniciatīvu konkursa ietvaros atbalstītā projekta “Iesaisties stikla mākslas darbnīcā “Mozaīka”!” koordinatore).
Mēs bijām vienīgā skola, kura prezentējās, mūsu tēma bija “Rīgas 25.vidusskolas skolēnu pašpārvaldes darbība. Rezultāti un ietekme.”. Šo prezentāciju veidoja un prezentēja Evelīna Viktorija Smirnova 11.a, Māris Cimermanis 11.a, Kristiāna Gorlova 9.a un Irīda Morozova (direktora vietniece izglītības jomā un Skolēnu domes konsultante).
Mums jauniešiem šī bija pirmā lielā prezentācija. Uztraukums bija liels, bet mūs iedrošināja fakts, ka citi jaunieši uzmanīgi klausījās un savā starpā nesarunājās. Pēc uzstāšanās gan skolotāji, gan jaunieši teica, ka vairums, esot ieinteresēti visvairāk klausījušies mūsu prezentāciju, jo dalījāmies savā darba pieredzē un to, kā mums iet.
Pēc pusdienu pauzes sekoja darbs grupās, mēs paši izvēlējāmies sev interesējošās grupu tēmas, tās bija- “Veiksmīga komunikācija”, kur piedalījās Arta, Evelīna un skolotāja Irīda, “Brīvprātīgo darba sistēmas izveide izglītības iestādēs”, ko apmeklēja Kristiāna, bet “Pašpārvalžu savstarpējā un starpsektorālā sadarbība” grupā darbojās Māris.
Pēc šīs konferences ir pieredze kā uzstāties lielas un nepazīstamas publikas priekšā, cerams, ka nākamreiz uztraukums būs mazāks un jutīšos drošāk.
Sākumā mums bija nopietnā daļa, kurā daži cilvēki uzstājās, prezentēja sevi vai kādu notikumu, pasākumu. Pēc prezentācijām, mums bija tējas pauze, pēc tās sadalījāmies vairākās darba grupās.
Man visvairāk patika strādāt darba grupā. Es ieguvu jaunu informāciju par brīvprātīgo darbu, kas īsti tas ir un kas nav. Uzzināju to, ka daudzu cilvēku uzskati par brīvprātīgo darbu patiesībā ir maldinoši, ka ne vienmēr viss, ko sauc par brīvprātīgo darbu patiesībā tāds ir. Uzzināju par brīvprātīgā darba struktūru, kas to veido – saturs, kopiena, ambīcijas, emocijas. Personīgi man vissvarīgākais liekas kopiena, jo bieži arī ikdienā ir svarīgi, kādi cilvēki ir apkārt, kādi ir viņu mērķi, kā un ko viņi paši dara, cik tā ir stipra. Pēc šīs konferences jūtos pārliecinātāka par sevi un man ir prieks, ka esmu izmēģinājusi ko jaunu un pārstāvējusi savu skolu.
Sagatavoja – Kristiāna Gorlova 9.a